RECENZIJE: La Roche-Posay Effaclar gel i Effaclar H krema

00:00:00









U prošlom sam postu pisala o svome početku s Roaccutanom. Kada mi je Roaccutane prepisan, uz njega sam na preporuku dermatologa počela koristiti i Effaclar gel za čišćenje te Effaclar H hidratantnu kremu dva puta na dan. Roaccutane je započeo sa svojim djelovanjem, a kako djeluju Effacalar gel za čišćenje i Effaclar H krema pročitajte u nastavku posta!






EFFACLAR Gel za umivanje


„EFFACLAR Gel nježno čisti kožu zahvaljujući sastojcima za čišćenje osjetljive kože. Uklanja nečistoće i prekomjerni sebum, ostavljajući kožu svježom i čistom. S umirujućom termalnom vodom La Roche-Posay, bez iritacija, pH 5.5. Bez sapuna. Bez alkohola. Bez boja. Bez parabena.“ 

 To je ono što svatko od vas može pronaći na La Roche-Posay službenoj stranici. Effaclar gel se može pronaći u ambalaži od 50 ml, 200 ml i 500ml. Moj je odabir bilo pakiranje s pumpicom od 500 ml jer se definitivno isplati više ukoliko ćete Effaclar gel koristiti na dulje vrijeme, kao ja. Ovo nije prvi puta da koristim Effaclar gel za čišćenje, ali je ovo prvi puta da mi se gel sviđa. Iako je sastav ostao isti (provjerila sam na pakiranju stare tube koju sam sačuvala i ove nove koju trenutno koristim), koža mi jednostavno ovoga puta drugačije reagira. Prošlo ljeto, kada sam naletjela na LaRoche-Posay akciju u ljekarnama odlučila sam pokušati s gelom, a kombinirala sam ga uz Effaclar Duo [+] kremu koju sam također dulje vrijeme koristila, ali ono što sam dobila je bilo samo isušeno, inače masno lice, tako da sam gel brže izbacila iz dnevne rutine, nego li se on ondje našao. Ovoga puta gel koristim uz hidratantnu  kremu pa je možda i to razlog zašto ga sasvim dobro podnosim. Definitivno ne mogu reći da mi ovoga puta gel ni malo ne isušuje lice jer ukoliko odmah nakon umivanja ne nanesem Effaclar H kremu osjetim zatezanje po čelu, ali sa sigurnošću mogu reći da je ovoga puta bolje, pogotovo ako cijeloj situaciji pridodam i djelovanje Roaccutana koji također odrađuje svoj dio isušivanja lica.


Effaclar gel koristim dva do tri puta na dan. Obavezno ujutro i navečer prije spavanja. Ovaj treći put, uglavnom je između jutra i večeri ako skidam šminku za što se Effaclar gel pokazao dosta dobar. Gel je proziran i (meni) ugodnog mirisa kao i svi njihovi proizvodi. Gel koristim na način da umijem lice toplom vodom, što je moguće više zapjenim gel između prstiju te kružnim pokretima, otprilike pola minute, utrljavam gel po cijelome licu, a onda ga isperem. Na samom sam početku gel utrljavala minutu, ali nakon što sam prvi puta osjetila zatezanje, na savjet dermatologa, skratila sam vrijeme na pola minute. Ako sam  imala šminku na licu, slijedeći korak nakon umivanja je micelarna voda jer gel sam, ipak, ne ukloni svu šminku. Nakon  čišćenja lica Effaclar gelom, na licu mi ostane osjećaj da je lice čisto, ali u zadnje vrijeme (nakon skoro mjesec dana korištenja) i pomalo isušeno ako odmah ne nanesem hidratantnu kremu.Ocjena kojom bi ocjenila ovaj gel, bila bi čvrsta četvorka. Ne mogu joj progledati kroz prste zbog isušivanja, ali ipak nekih drugih, većih zamjeraka nemam.

EFFACLAR H krema


Effaclar H krema, krema je koju kružnim pokretima umasiram u lice dok se u potpunosti ne upije nakon umivanja Effaclar gelom. Ovo je ono što La Roche-Posay kaže o kremi:

EFFACLAR H vlaži masnu kožu oslabljenu proizvodima za njegu koji isušuju kožu. Također vraća koži lipide i obnavlja zaštitni hidrolipidni sloj te sadrži patentirani Ceramide 5 koji obnavlja funkcije zaštitnog sloja kože. Vraća osjećaj ugode i mekoće. Formula bogata La Roche-Posay termalnom vodom i Bisabololom koji umiruju nadraženost i crvenilo. 

Nakon 5 tjedana korištenja salicilne kiseline, godina isušivanja u pokušaju da masno i problematično lice dovedem u red, Effaclar H krema je proizvod koji mi se posebno svidio. Već s prvim tjednima korištenja Roaccutana, definitivno vidim promjene na svojoj koži. Sjaj se drastično smanjio, a sada već mogu reći i da sam se udaljila od masne kože, uz rijetka zatezanja što mislim da mogu pripisati Effaclar H kremi. Ono što mi se posebno kod ove kreme sviđa je to što se, za razliku od ostalih hidratantnih krema, s Effaclar H kremom ne zasjajim u roku pola sata, ali ipak mislim da sto postotnu zaslugu ne mogu pripisati Effaclaru H kremi jer tu definitivno i Roaccutane odrađuje svoje.


Krema je bijele boje, dolazi u tubi od 40 ml, definitivno je  lagane teksture i jako se brzo upija u kožu, a ono zbog čega ima dodatni plus kod mene je to što mi se nije pokazala komedogenom i što mi ne stvara dodatne probleme, za razliku od mnogih drugih hidratantnih krema koje sam znala koristiti u zimskim periodima kada bi mi lice bilo u potpunosti isušeno. Također, ono što mi se sviđa kod Effaclar H kreme je to da se podloga koju nanesem nakon nje sasvim dobro razmazuje i ne ostavlja mrlje po licu pa joj prepisujem i ulogu dobre makeup baze. Moja ocjena za Effaclar  H kremu bila bi čista petica jer joj jednostavno nemam što za zamjeriti i definitivno mogu reći da odgovara mojoj koži.

Sve u svemu, ako bih morala birati između ova dva proizvoda, definitivno bih izabrala Effaclar H kremu jer mi se sviđa mekana koža koju ostavlja za sobom, ali i zbog toga što bi me, zbog povremenih isušivanja lica bilo strah koristiti sam Effaclar gel za čišćenje.

Effaclar gel za čišćenje u ljekarnama ćete platiti otprilike 130 kn, ovisno o ljekarni i ovisno hoćete li naletjeti na kakav popust, dok se cijena Effaclar H kreme vrti oko 140 kn.

Kakva su vaša iskustva s Effaclar linijom proizvoda? Jeste li možda koristili koji od ova dva proizvoda i koje bi im vi ocjene dali?




















You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts