RECENZIJA: Effaclar A.I. krema

14:46:00



Ne znam da li je do viška stresa, pojačanog znojenja preko ljeta, povremenog pretjerivanja sa šećerom ili do nečega drugog, ali ovo ljeto nakon skoro godinu i pol dana potpuno čistog lica na obrazima sam dobila akne. Nije to bilo ništa ekstremno, ali ipak prilično frustrirajuće jer  sam mislila da sam s aknama završila zauvijek. 

„Lokalizirano uklanjanje na masnoj koži s nepravilnostima.
Intenzivni lokalizirani tretman koji dubinski uklanja nepravilnosti i sprječava nastanak tragova: ─ Niacinamide sprječava razvoj nepravilnosti na koži, ─ kombinacija Piroctone Olamina i Glycacila čisti i sprječava razmnožavanje bakterija za bržu resorpciju nepravilnosti, ─ LHA mikroeksfolijacijsko djelovanje i termalna voda La Roche-Posay zajedno potiču proces obnove kože.“



Effaclar A.I. korektor dolazi u maloj metalnoj tubi od 15 ml i koristi se isključivo na mjestu nepravilnosti. Prema proizvođaču, proizvod unutar 48h smanjuje nepravilnost. Proizvod je blagog, ne prejakog mirisa, baš kao i ostali Effaclar proizvodi. Ako postoje nepravilnosti, kremu koristim dva puta na dan, a Effaclar A.I. krema može ići i prije šminke bez problema. Nakon dva i pol mjeseca korištenja proizvoda potrošeno je tek pola, s tim da Effaclar A.I. korektor nisam koristila svaki dan, nego samo ako bi mi se na licu nešto pojavilo. Effaclar A.I. kremu moguće je kupiti u svakoj ljekarni po cijeni od otprilike 110kn.

Vezano uz pomoć kreme kod nestanka akne iskreno ne mogu reći da se dogodi neko čudo po pitanju nestanka akne. Ipak, moram reći kako se akna smanji u prvih 48h, ali zatim ne nestaje, nego onda u „poluživom“ stanju ostane na licu neko duže vrijeme. S druge strane, što mi je vrlo bitno nakon što konačno akna nestane, imam osjećaj kako fleka brže prođe s Effaclar A.I. kremom nego bez nje, što bih objasnila mikroeksfolijacijskim djelovanjem i termalnom vodom La Roche-Posay koji rade na obnovi kože. Effaclar A.I. korektor, također sam testirala i na manjim prištićima, a tu taj Effaclarov korektor za nepravilnosti definitivno dobiva bitku. Za manje, „obične“ prištiće vrijedi pomoć u onih 48h i oni definitivno nestaju bez ikakvih tragova.

Nakon otprilike dva i pol mjeseca korištenja Effaclar A.I. kreme, mogu reći kako sam zadovoljna njezinim djelovanjem, iako ne u potpunosti. Proizvod sam prvenstveno kupila zbog akni, a po tom pitanju ne vidim rezultat kakav sam očekivala. Ipak, ono što volim kod Effaclar A.I. korektora je to što fleke nakon akni puno brže posvijetle, a manji prištići nestaju u stvarno kratkom roku.



Jeste li vi koristili Effaclar A.I. kremu i kakva su vaša iskustva s njom?

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts